Zarządca ds. Nieruchomości i Administracji Floty

Na tym stanowisku zajmiesz się:

  • zarządzaniem nieruchomościami zlokalizowanymi na terenie województwa dolnośląskiego i mazowieckiego
  • bieżącym administrowaniem, nadzorem nad stanem technicznym obiektów, w tym nad systemami, instalacjami i urządzeniami; ścisłą współpracą z serwisami
  • wsparciem właściciela obiektu w zakresie wynajmu i sprzedaży powierzchni
  • weryfikacją i bieżącą aktualizacją harmonogramów okresowych przeglądów obiektów oraz systemów i urządzeń, a także nadzorem nad ich realizacją (budowlane, elektryczne, serwisowe, UDT, systemy p.poż itp.);
  • przyjmowaniem i obsługą zgłoszeń dotyczących funkcjonowania obiektów, w tym ich weryfikacją pod względem zasadności realizacji, poprawności wyceny, zakresu
  • opracowywaniem propozycji rocznych planów gospodarczych i remontowych
  • nadzorem nad ciągłością dostaw mediów
  • reprezentowaniem właściciela obiektu w kontaktach z organami administracji publicznej
  • przygotowaniem nieruchomości do sprzedaży, w tym przygotowaniem opinii na temat warunków przeprowadzenia procesu w kontekście zabezpieczenia interesów klienta, organizacją prac posprzedażowych.
  • organizowaniem napraw i przeglądów środków transportowych zlecanych na zewnątrz
  • prowadzeniem dokumentacji technicznej sprzętu
  • realizacją i optymalizacją zakupów części i usług związanych z parkiem samochodowym
  • nadzorem nad terminarzem wymagań technicznych floty, przeglądami
  • nadzorem nad wyposażeniem floty oraz bieżącą kontrolą
  • nadzorem nad kartami paliwowymi, urządzeniami pokładowymi
  • monitorowaniem stanu technicznego pojazdów
  • obsługą administracyjną floty samochodowej oraz raportowaniem wykonanych działań
  • nadzorem i koordynacją likwidacji szkód komunikacyjnych

To praca dla Ciebie, jeśli:

  • masz doświadczenie w obszarze administrowania nieruchomościami oraz flotami samochodowymi
  • jesteś osobą o silnej motywacji do działania, samodzielną w wyznaczaniu celów, o wysoko rozwiniętych umiejętnościach logistycznych
  • cechują Cię: umiejętność i chęć współpracy z ludźmi oraz budowania i utrzymywania relacji z klientami
  • masz prawo jazdy kat. B.

Co otrzymasz w zamian:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub możliwość współpracy na zasadach B2B
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia
  • pomoc wdrożeniową w obowiązki oraz wsparcie w dalszych okresach pracy
  • pracę pełną wyzwań, w której na pewno nie będziesz się nudzić
  • dużą samodzielność w wykonywaniu i organizowaniu swojej pracy
  • otwartość na Twoje pomysły oraz indywidualne podejście
  • miłą i koleżeńską atmosferę

Agencja zatrudnienia nr wpisu 5355


Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę.

Obecnie dla naszego Klienta - firmy z branży nieruchomościowej - szukamy osób do pracy na stanowisku: Zarządca ds. Nieruchomości i Administracji Floty, miejsce pracy: Wrocław.



Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

BUSINESS BRIDGE GROUP Sp. z o.o.


Wrocław, dolnośląskie

Umowa o pracę

Specjalista

Cały etat

CV jest wymagane


Ważna jeszcze: 18 dni

Benefity

Brak dress code
Brak procedur korporacyjnych
Kawa / herbata
Parking dla pracowników